مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-22سياسي

تعرض به قرآن کریم بخشودنی نیست


نماینده ولی فقیه در گیلان با صدور بیانیه ای هتک حرمت مجدد به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد و تأکید کرد: تعرض به قران کریم بخشودنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان با صدور بیانیه ای بار دیگر اقدام اهانت آمیز هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد را به شدت محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: تکرار اهانت به ساحت نورانی قرآن کریم در سایه حمایت استکبار جهانی و در ادامه حرکت سازمان یافته و هدفمند علیه دین مبین اسلام، بار دیگر خاطر میلیون ها مسلمان را جریحه دار کرد و این اتفاقات تلخ در حالی رقم می خورد که توهین به مقدسات دینی و اِعمال مقررات اهانت آمیز در تمام ادیان الهی امری مذموم و غیرقابل تحمل است.

تعرض به قرآن کریم در واقع جنایتی از سوی استکبار جهانی و صهیونیست ها است که بخشودنی نیست.

بنده ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم در سوئد، همگام با جهان اسلام، هرگونه تعرض به کتاب مقدس مسلمانان جهان و نیز صدور مجوز برای چنین اقداماتی را تحمل نخواهم کرد؛ چراکه توهین به قرآن کریم، توهین به همه ادیان الهی و توهین به انسانیت و ارزش های الهی است.

از تمام مسلمانان جهان، به ویژه دولت ها و ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان، نخبگان و شخصیت های اثرگذار در تمامی دنیا انتظار می رود که در مقابل اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرض به قرآن کریم بخشودنی نیست

تعرض به قرآن کریم بخشودنی نیست