مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-13سياسي

زنان در خط مقدم مجاهدت خاموش هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امروز زنان عفیف ایرانی در خط مقدم مجاهدت خاموش و مبارزه با دشمن قرار دارند و دشمن امروز از این بینش و اقتدار می ترسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام منصور امامی در اجتماع بانوان مدافع عفاف و حجاب، با بیان اینکه در تاریخ، زنان دارای ارزش و فضیلت کسانی هستند که توانسته اند قهرمانان بزرگ تربیت کنند، اظهارکرد: فردوسی وقتی می خواهد از زنان ایرانی یاد کند از آن ها به عظمت و بزرگی یاد می کند و در تمام شاهنامه زنان محترم و داری قدر و منزلت را مشاهده می کنیم و ما امروز وارث این تمدن هستیم و بعد از اسلام ارزش و اهمیت بانوان بیشتر مطرح شدند.

وی افزود: زنان تجلی خداوند بر روی زمین در نشر مهر و عطوفت و تربیت انسان هستند و به دلیل این شاخصه ها و عواطفی که زن دارد شیطان بیشتر در او طمع می کند چرا که زن ستون جامعه است و شیاطین این را متوجه شده اند که اگر ستون جامعه از بین برود، جامعه متلاشی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: زنان هم باتربیت انسان های مؤمن و هم با حرکت در مسیر دین و دیانت توانستند در برابر شیطان صف آرایی کنند و راه رسیدن زنان به خداوند متعال به دلیل اینکه خداوند بانوان را مظهر خود در روی زمین آفریده است، از مردان نزدیک تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان در خط مقدم مجاهدت خاموش هستند

زنان در خط مقدم مجاهدت خاموش هستند