مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 21:202023-07-20اقتصادي

راه اندازی پست 230 کیلو ولتی سیار در شهرک صنعتی شکوهیه قم


توافقی با وزارت نیرو و توانیر برای طرح توسعه شهرک شکوهیه انجام شده است تا یک پست 230 کیلو ولتی سیار در این شهرک امسال مستقر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمحمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه طی گفت وگویی خبری مطرح کرد: الحمدلله امروز با اقداماتی که طی یک سال اخیر در خصوص زیرساخت ها انجام شده، حرکت اشتغال و تولید در استان قم رو به رشد است.

وی با اشاره به واحدهای صنعتی قم که در سطح ملی مشغول فعالیت هستند، گفت: شرایط تولید بحمدالله به گونه ای شده است که صنعتگران در پی گسترش و توسعه صنعت خود هستند و بسیاری از واحدهای راکد و نیمه راکد مجدداً راه اندازی شده اند.

استاندار قم ابراز کرد: شهرک شکوهیه محدودیت زمین برای توسعه صنعت دارد و تأمین برق و تسهیلات بانکی از جمله نیازمندی های واحدهای صنعتی این شهرک است.

وی تصریح کرد: اگر نظام بانکی در کشور با جهت گیری که جدیداً اتفاق افتاده همکاری نمایند و بانک های بخش خصوصی نیز وارد عمل شوند، مسئله تسهیلات واحدهای صنعتی حل می شود.

شاهچراغی با اشاره به تسهیل روند امور صنایع استان قم افزود: الحمدلله همکاری و همراهی ها بین سازمان ها و ادارات مربوطه و بانک ها با واحدهای صنعتی در قم بیشتر شده و اتفاقات خوبی رقم خورده است و طی یک ماه گذشته، استان قم در تأمین سوخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پست 230 کیلو ولتی سیار در شهرک صنعتی شکوهیه قم

راه اندازی پست 230 کیلو ولتی سیار در شهرک صنعتی شکوهیه قم