مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-12سياسي

آموزه های قرآنی پشتوانه اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی است


معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: آموزه های قرآنی پشتوانه اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامرضا پاپی الوار صبح چهارشنبه در دومین جشنواره قرآنی تبیان در زرندیه اظهار داشت: قرآن کریم ریسمان محکم الهی است که تمسک به آن انسان ها و جامعه را از گمراهی و تاریکی نجات می دهد و لذا توجه به قرآن و معارف قرآنی در برنامه های فرهنگی امری مهم و در زمره فعالیت های دائمی و مستمر فعالیت ها محسوب می شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: حرکت در مسیر و مدار قرآن، ترویج تبیین معارف قرآنی، انس و تدبر در قرآن از مهمترین برنامه های فرهنگی استان است و رویکرد تربیت نیرو باید مبتنی بر آموزه های قرآنی باشد.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ و معارف قرآنی از وظایف مهم در جامعه اسلامی است و جامعه اسلامی باید تمام رفتارها، عملکرد و ماهیت خود را مبتنی بر قرآن کریم عمل کند و جامعه ای به پیشرفت و قله های پیشرفت می رسد که قرآن و معارف قرآنی در آن اولویت اصلی باشد.

پاپی الوار خاطر نشان کرد: آموزه های قرآنی پشتوانه اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی است و انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته گنج بی انتهای قرآن را همواره در همه فعالیت های خود اصل قرار می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزه های قرآنی پشتوانه اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی است

آموزه های قرآنی پشتوانه اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی است