مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:412023-07-12سياسي

برخورد بدون اغماض با ترک فعل ها در پروژه حفظ یوزپلنگ های توران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد جعفر عبداللهی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری میامی از برگزاری جلسه برای حفاظت از یوز در میامی خبر داد و بیان کرد: - محمد جعفر عبداللهی از فنس کشی محل تردد یوز های توران در میاندشت خبر داد و گفت: مرجع قضایی با ترک فعل ها برخوردی بدون اغماض خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد جعفر عبداللهی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری میامی از برگزاری جلسه برای حفاظت از یوز در میامی خبر داد و بیان کرد: مقرر شد چنانچه هریک از دستگاه های مسئول وظایف محوله و مصوبات را در مهلت مقرر به سرانجام نرساند با برخورد بدون اغماض مرجع قضایی مواجه خواهند بود.

وی عنوان کرد: طرح جامعی برای حفاظت از محیط زیست گونه های نادر از نوع یوز آسیایی با همکاری دستگاه های مربوط توسط سازمان محیط زیست تهیه، تدوین و ابلاغ شود و همچنین ایجاد روشنایی به میزان چهار کیلومتر ظرف سه ماه آینده و شش کیلومتر تا پایان آذرماه سال جاری به همت سازمان راه و شهرسازی شرق استان انجام می شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان تاکید کرد: تعداد دوربین های این منطقه به شش دستگاه دوربین طی یک ماه آینده توسط سازمان حمل و نقل جاده ای افزایش می یابد و پیگیری های لازم برای انتقال اعتبار فنس کشی میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد بدون اغماض با ترک فعل ها در پروژه حفظ یوزپلنگ های توران

برخورد بدون اغماض با ترک فعل ها در پروژه حفظ یوزپلنگ های توران