مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-06اجتماعي

برخورد جدی با تورها و واحدهای اقامتی غیرمجاز در استان سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از برخورد جدی با تورها و واحدهای اقامتی غیرمجاز در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان عصر امروز در جلسه مشترک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با فرماندهی انتظامی استان سمنان و پنج انجمن حرفه ای گردشگری این استان اظهار کرد: این جلسه در راستای هم اندیشی و برنامه ریزی برای برخورد قاطع با اقامتگاه های بوم گردی بدون مجوز و تورهای گردشگری غیرمجاز برگزار شد.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با واحدهای اقامتی و تورهای گردشگری غیرمجاز به شدت برخورد می کند؛ زیرا اجرا نکردن برخی از دستورالعمل ها از سوی این واحدها موجب بروز ناهنجاری ها در جامعه می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: اولویت واحدهای اقامتی بوم گردی فراهم کردن بهترین شرایط برای اسکان مسافران و تأمین امنیت آنان است؛ اما برخی از افراد ساکن در واحدهای غیرمجاز با پوشش نامناسب در محیط روستاها، سبب نگاه منفی اهالی روستا به حضور گردشگران و فعالیت واحدهای بوم گردی مجاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با تورها و واحدهای اقامتی غیرمجاز در استان سمنان

برخورد جدی با تورها و واحدهای اقامتی غیرمجاز در استان سمنان