مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-08سياسي

2200 میلیارد تومان از اعتبارات پارسال مازندران جذب نشده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران زمان پایان سال مالی را شهریورماه اعلام کرد و گفت: هنوز دو هزار و 200 میلیارد تومان از اعتبارات ملی واستانی جذب نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرج الله فتح الله پور صبح شنبه در شورای برنامه ریزی مازندران، افزود: یکی از نکات مهمی که در حوزه اعتبارات عمرانی حائز اهمیت بوده موضوع مسابقات سفر ریاست جمهوری استان است.

وی با اشاره به سفر 20 اسفند 1400 رییس جمهور به استان مازندران اظهار داشت: این سفر 176 مصوبه داشت و 17 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبارات برای آن مصوب شده بود و تاکنون 44 درصد از محل بودجه عمومی تخصیص داشته است.

وی با اظهار اینکه اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در مجموع 27 درصد تخصیص داشته است، گفت: در سال گذشته دو هزار 400 میلیارد تومان اعتبارات استانی ابلاغ شد که بیش از دو هزار میلیارد تومان آن تخصیص یافت و 70.

5 درصد محقق شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران تصریح کرد: بیشترین اعتبارات ما در فصل حمل و نقل و منابع آب است.

فتح الله پور با اشاره به توزیع اعتبارات و شهرستان های استان اظهار داشت: دو هزار و 200 میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی سال قبل استان هنوز جذب نشده است و یکی از تأکیدات ویژه جذب اعتبارات برای تسریع در تکمیل اعتبارات و پروژه ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2200 میلیارد تومان از اعتبارات پارسال مازندران جذب نشده است

2200 میلیارد تومان از اعتبارات پارسال مازندران جذب نشده است