مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 04:202023-07-17سياسي

«توافق ملی» یگانه راه برون رفت لبنان از بحران کنونی است


عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان در پیامی با خطاب به همه جریان های سیاسی خواستار اتخاذ تدابیری سریع برای دستیابی به توافقی ملی برای نجات همه جانبه کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان در سخنانی با خطاب به همه جریان های سیاسی خواستار اتخاذ تدابیری سریع برای دستیابی به توافقی ملی در انتخاب رییس جمهوری برای نجات کشور در همه زمینه های مالی، اجتماعی، اقتصادی و حیاتی شد.

وبگاه خبری المنار یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان با تاکید بر وفاق ملی برای نجات اقتصاد لبنان گفت: برخی جریان ها که به دنبال چالش آفرینی بودند اکنون گفت وگو به بن بست رسیده اند و این همان دلیل تنش آفرینی ، انزجار و فریادهای آنان است؛ ما مشتاق رسیدن به آینده ای نزدیک هستیم که در آن گشایش های سیاسی اتفاق افتد و درد و رنج ملت لبنان کاهش یابد و رسیدن به انتخاب رییس جمهور نزدیک تر شود .

شیخ نبیل قاووق همچنین در واکنش به تصمیم پارلمان اروپا درباره باقی ماندن آوارگان سوری در لبنان گفت: تصمیم اتحادیه اروپا دهن کجی و توهین به حاکمیت و کرامت لبنان و تهدیدی حقیقی برای ثبات و وحدت ملی کشور است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«توافق ملی» یگانه راه برون رفت لبنان از بحران کنونی است

«توافق ملی» یگانه راه برون رفت لبنان از بحران کنونی است