مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-17اجتماعي

5 هزار نفر زیر نظر مراکز توانبخشی بهزیستی ورامین


رییس اداره بهزیستی شهرستان ورامین گفت: در شهرستان ورامین هر خانواده ایرانی واجد شرایط به ما مراجعه کند، صرف یک هفته به فرزند مورد نظر خود به عنوان فرزنده خوانده خواهد رسید.

- احسان ثامنی راد رییس اداره بهزیستی ورامین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا خاطر نشان کرد: در حال حاضر 5 هزار نفر زیر نظر مراکز توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان ورامین هستند و 800 نفر معتاد متهاجر، 2 هزار مستمری بگیر و 3 مرکز پوشش کودکان بی سرپرست و بد سرپرست داریم.

وی با اشاره به کاهش مشارکت خیرین نسبت به گذشته اظهار کرد: سیاست دولت راه اندازی خانه های کوچک با حضور 10 مددجو با حمایت بهزیستی است و اکنون در شهرستان ورامین سه عدد از این خانه ها فعالیت می کنند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان ورامین ادامه داد: اکنون تحویل منزل به 68 مددجوی در ورامین آمار افراد فاقد مسکن را به صفر رسانده است و در بحث فرزند خواندگی در کل استان تهران افراد متقاضی به روز شده اند و در شهر ورامین هر خانواده ایرانی واجد شرایط به ما مراجعه کند، صرف یک هفته به فرزند مورد نظر خود به عنوان فرزنده خوانده خواهد رسید.

وی در پایان سخنان خود گفت: سال گذشته 8 مرحله برای جمع آوری متکدیان و معتادین متهاجر طرح داشتیم که این افراد در مراکز مورد نظر نگهداری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار نفر زیر نظر مراکز توانبخشی بهزیستی ورامین

5 هزار نفر زیر نظر مراکز توانبخشی بهزیستی ورامین