مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:252023-06-25سياسي

فرمانده سپاه استان سمنان: جایگاه دستگاه قضایی در جامعه تبیین شود


فرمانده سپاه استان سمنان با صدور پیامی، هفته قوه قضاییه را تبریک گفت و از تلاش جهادی کارکنان دستگاه قضایی تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی هفته قوه قضاییه را تبریک گفت و اظهار کرد: فرارسیدن هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی، الگوی عدالت طلبی دستگاه قضایی، فرصتی مغتنم برای قدرشناسی از خدمات خالصانه قضات و کارکنان دستگاه قضایی در تمام سطوح است.

در ادامه آمده است: این هفته فرصتی برای قدردانی از تلاشگران عرصه عدالت و دادگری و تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضاییه و به ویژه بزرگداشت مقام شامخ شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه است تا به نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضاییه پاس داشته شود.

در ادامه می خوانیم: نامگذاری یکم تا هفتم تیرماه به نام هفته قوه قضاییه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاشگران متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی و یاران باوفایش، هفته قوه قضاییه را به مجموعه سرافراز و انقلابی این قوه خاصه مدیران و همه کارمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه استان سمنان: جایگاه دستگاه قضایی در جامعه تبیین شود

فرمانده سپاه استان سمنان: جایگاه دستگاه قضایی در جامعه تبیین شود