مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-27سياسي

ارسال لایحه فرونشست زمین به مجلس شورای اسلامی


لایحه فرونشست زمین در اسفند سال قبل تصویب شد و در هفته های اخیر نیز ایرادات بخش حقوقی و شکلی برطرف و روز شنبه هفته جاری به مجلس ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی پیرهادی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ارائه گزارش بازدید از منطقه 18 با بیان اینکه این منطقه هفت ناحیه، 18 محله و 88 کیلومتر وسعت دارد، اظهار کرد: 130 هزار شهروند در این منطقه سکونت دارند و منطقه به شدت قابلیت توسعه جمعیتی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از معضلات منطقه حریم گسترده آن است، خاطرنشان کرد: شهردار منطقه تلاش بسیار خوبی در تخریب ساخت و ساز غیر مجاز واقع در حریم منطقه انجام داده که بسیار ارزشمند است و اجازه داده نشده که تخلفات گسترده شود اما آنچه اهمیت دارد این است که مرز حریم برخی مناطق مشخص نیست و استانداری باید نسبت به این موضوع اقدام کند.

پیرهادی با تأکید بر اینکه نامه ای برای تعیین حریم از سوی شورا به استانداری ارسال خواهیم کرد، یادآور شد: بازرسی کل کشور می تواند در تعیین تکلیف حریم مناطق اثرگذار باشد و دستگاه های مربوطه را ملزم به تعیین حریم کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به چالش های کارگاه ها و صنایع مزاحم این منطقه، تصریح کرد: باید نسبت به برطرف کردن آلودگی های محیط زیستی و صوتی این کارگاه ها به ویژه در بازار آهن شادآباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال لایحه فرونشست زمین به مجلس شورای اسلامی

ارسال لایحه فرونشست زمین به مجلس شورای اسلامی