مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-27اقتصادي

تبدیل باغ به خانه باغ تخلف است/ حکم توقف در انتظار متخلفان


تبدیل باغ به خانه باغ به منزله تغییر کاربری زمین های کشاورزی است و یگان حفاظت با استفاده از اطلاعات ماهواره ای زمین های کشاورزی را رصد می کند و در صورت تغییر کاربری در مرحله اول اخطار داده و در صورت استمرار تخلف، - ایسنا/اصفهان مدیر جهاد کشاورزی کاشان گفت: تبدیل باغ به خانه باغ به منزله تغییر کاربری زمین های کشاورزی است و یگان حفاظت با استفاده از اطلاعات ماهواره ای زمین های کشاورزی را رصد می کند و در صورت تغییر کاربری در مرحله اول اخطار داده و در صورت استمرار تخلف، حکم توقف اعمال می شود.

وحید انصاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با همکاری دهیاران و بخشداران، تغییر کاربری زمین های کشاورزی به شدت پیگیری می شود، به طوری که در سه ماه نخست سال جاری با اجرای 127 حکم تخریب، 50 هکتار از زمین های کشاورزی آزادسازی شده است.

وی افزود: کشاورزی سنتی و آبیاری غرقابی باعث هدر رفت 60 درصد آب در این بخش می شود، بنابراین باید به سمت شناسایی محصولات کم آب بر و توسعه کشت گلخانه حرکت کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی کاشان تصریح کرد: خشکسالی و تنش های آب و هوایی باعث خسارت به گلستان های گل محمدی در شهرستان کاشان شد، به طوری که 50 درصد کاهش برداشت محصول را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل باغ به خانه باغ تخلف است/ حکم توقف در انتظار متخلفان

تبدیل باغ به خانه باغ تخلف است/ حکم توقف در انتظار متخلفان