مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:592023-07-10سياسي

تخفیف خوش حسابی شامل پرداخت نقدی تا پایان آذرماه تمدید شد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تصویب تمدید تخفیف خوش حسابی شامل تخفیف پرداخت نقدی از ابتدای تیرماه تا پایان آذرماه به اتفاق آراء حاضرین اعضای شورای شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مریم قهرمانی صارم، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، در یکصدو هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص این لایحه که در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و تصویب شد، گفت: در راستای تسهیل و ترغیب مالکین جهت تعیین تکلیف و پرداخت بدهی های خود مفاد مصوبه فوق الذکر با اعمال تغییرات در بندهای مشروحه از ابتدای تیرماه تا پایان آذر ماه 1402 تمدید شد و مابقی بندهای مصوبه قبلی با همان شرایط بقوت خود باقی است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پروانه های که تخفیفات ویژه اعم از نهضت ملی مسکن، طرح اقدام ملی و تعاونی مسکن و .

برابر قانون برخوردارند در زمان پرداخت نقدی نیز از10% مزایای تخفیف ناشی از پرداخت نقدی علاوه بر تخفیف قانونی برخوردار می گردند.

قهرمانی صارم بیان کرد: پلاک هایی که دارای توافقنامه بر اساس تعرفه سالهای قبل با شهرداری بوده و در کمیسیون ماده پنج مصوب و می بایست عوارض ارزش افزوده ناشی از اجرای طرحهای توسعه شهری برابر تعرفه سال 1402 بروز نمایند و یا پرونده هایی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف خوش حسابی شامل پرداخت نقدی تا پایان آذرماه تمدید شد

تخفیف خوش حسابی شامل پرداخت نقدی تا پایان آذرماه تمدید شد