مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:512023-07-06سياسي

ظرفیت های گردشگری اردبیل در سطح بین المللی معرفی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی صفری ظهر امروز در جلسه با استاندار اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت های کم نظیری در حوزه گردشگری دارد که این ظرفیت ها را باید در سطح بین المللی به ویژه در بازارهای هدف معرفی کنیم.

وی افزود: مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو بازخورد خوبی در سطح بین المللی و در میان مهمانان حاضر در این رویداد داشت که می تواند در توسعه گردشگری استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه تاکید کرد: حضور سفرای کشورهای مختلف در اردبیل در توسعه روابط و صنعت گردشگری استان تاثیرگذار است که در این راستا حاضر هستیم سفرای کشورهای حاشیه خلیج فارس را به اردبیل دعوت کنیم تا از ظرفیت های گردشگری این استان بازدید کنند.

صفری با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، ادامه داد: امنیت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری یکی از مسائل مهم در این زمینه هست که می تواند زمینه ساز حضور سرمایه گذاران خارجی در استان باشد و باید این اطمینان را به سرمایه گذاران بدهیم.

برنامه ویژه ای برای حوزه گردشگری استان اردبیل داریم سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: حوزه گردشگری یکی از مزیت های استان اردبیل است که در کنار صنعت و کشاورزی برنامه های ویژه ای برای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری اردبیل در سطح بین المللی معرفی شود

ظرفیت های گردشگری اردبیل در سطح بین المللی معرفی شود