مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:052023-06-25اقتصادي

پیشرفت 45 درصدی پروژه مسکن ملی شهرک شهیدحیدری نهاوند


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند گفت: پروژه مسکن ملی در شهرک شهیدحیدری نهاوند 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایسنا/همدان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند گفت: پروژه مسکن ملی در شهرک شهیدحیدری نهاوند 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احمد مرشدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای پروژه مسکن ملی در شهرستان نهاوند کل ثبت نامی ها 9 هزار و 446 نفر بودند که از متقاضیان این پروژه در شهر نهاوند تعداد 211 نفر افتتاح حساب جدید انجام داده اند و برای 1142 نفر هم تخصیص پروژه انجام شده و 141 نفر تأیید نهایی شده اند.

وی افزود: در شهر گیان 387 متقاضی ثبت نام کرده اند که 23 نفر افتتاح حساب جدید را انجام داده و برای هفت نفر هم تخصیص پروژه انجام و 26 نفر تأیید نهایی شده اند و در شهر برزول نیز 165 نفر ثبت نام کرده که شش نفر افتتاح حساب کرده و تخصیص پروژه و تأیید نهایی برای این شهر صفر بوده است.

مرشدی تصریح کرد: در شهر فیروزان 628 نفر ثبت نامی داشته ایم که از این تعداد کسی افتتاح حساب نداشته و برای 104 نفر هم تخصیص پروژه انجام گرفته است و 18 نفر هم تأیید نهایی شده اند.

وی افزود: در حال حاضر در شهر نهاوند سه پروژه مسکن ملی در حال اجراست که این سه پروژه در شهرک شهید حیدری قرار دارد و شامل یک پروژه 45 واحدی در سه بلوک چهار طبقه، پروژه 46 واحدی در یک بلوک پنج طبقه و یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 45 درصدی پروژه مسکن ملی شهرک شهیدحیدری نهاوند

پیشرفت 45 درصدی پروژه مسکن ملی شهرک شهیدحیدری نهاوند