مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-04ورزشي

317 قزوینی در صف انتظار دریافت عضو قرار دارند


رییس انجمن اهدای عضو استان قزوین گفت: لیست انتظار دریافت کنندگان عضو در قزوین 317 نفر است، در سال 99 حدود 50 نفر را به خاطر عدم دریافت عضو پیوندی از دست دادیم که عدد دردناکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسن ارداقیان در دومین جشن استانی نفس اظهار کرد: انجمن اهدای عضو در قزوین سال 98 آغاز به کار کرد و تلاش شد تا فرهنگ اهدای عضو در استان احیا شود.

رییس انجمن اهدای عضو استان قزوین ادامه داد: انجمن اهدای عضو قزوین سال 99 رتبه دوم و سال 1400 رتبه اول کشوری را کسب کرد و دانشگاه علوم پزشکی هم در این راستا به انجمن کمک کرد.

وی بیان کرد: شورای شهر قزوین در دوره گذشته و کنونی، مجموعه مدیریت شهری هم به انجمن اهدای عضو کمک قابل توجهی داشتند، همچنین رسانه ها و صدا و سیما هم در این راستا اقدامات قابل توجهی در راستای فرهنگ سازی انجام دادند.

این مسئول عنوان کرد: اقدام خانواده های اهداکننده و ایثارگرانی که به بیماران زندگی دوباره بخشبدند قابل تقدیر است ارداقیان اظهار کرد: پیش از این از بین 63 دانشگاه علوم پزشکی کشور در رضایت گیری رتبه 25 را داشتیم که سال گذشته به 44 سقوط کرد و از این رو به فرهنگ سازی توسط ورزشکاران و چهره های مختلف استانی ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

317 قزوینی در صف انتظار دریافت عضو قرار دارند

317 قزوینی در صف انتظار دریافت عضو قرار دارند