مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:022023-07-22اجتماعي

تردد خودرو از بین دسته های عزاداری البرز ممنوع است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از بین دسته های عزاداری ماه محرم در معابر این استان خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از بین دسته های عزاداری ماه محرم در معابر این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده هیات های عزاداری در شب های محرم در معابر عمومی البرز، تردد هرگونه وسیله نقلیه موتوری و خودرویی از بین دسته های عزاداری در حال تردد در خیابان ها ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد کامیون ها از ساعت 20 در محدوده و خیابان های اطراف مساجد، امامزاده ها و هیئت های مذهبی ممنوع است.

رحمتی پور گفت: برای ایجاد نظم بهتر دسته های عزاداری در حال تردد در معابر و خیابان ها طی هماهنگی با مسئولان هیات ها و مساجد مقرر شد که پلیس یاران محرم برای ایجاد نظم با پلیس همکاری کنند.

وی افزود: در این ایام تمهیدات ترافیکی ویژه برای کلیه مساجد، تکایا و حسینیه ها، مصلی ها و امامزاده ها اتخاذ شده است و تیم های پلیس راهور در قالب تیم های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی مراسم عزاداری را تامین خواهند کرد.

وی تاکید کرد: توجه به اینکه اغلب عزاداران از لباس تیره استفاده می کنند، هنگام عبور در سطح سواره رو و عبور از عرض خیابان با اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودرو از بین دسته های عزاداری البرز ممنوع است

تردد خودرو از بین دسته های عزاداری البرز ممنوع است