مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:432023-07-14سياسي

نهادهای حمایتی جامعه را به سمت خودکفایی پیش ببرند


نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و تامین اجتماعی و دیگر نهادها انتظار داریم که جامعه را به سمت غنا و خودکفایی و بی نیاز شدن افراد از این گونه حمایت ها پیش ببرند و این هم افزایی شکل بگیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه موقت شهرکرد گفت: نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و تامین اجتماعی و دیگر نهادها انتظار داریم که جامعه را به سمت غنا و خودکفایی و بی نیاز شدن افراد از این گونه حمایت ها پیش ببرند و این هم افزایی شکل بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی 23 تیرماه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با گرامیداشت سالروز نزول سوره مبارکه انسان و روز خانواده با اشاره به قداست نهاد خانواده، اظهار کرد: اولین گام تربیت انسان در خانواده و شالوده تربیت در آن اتفاق می افتد و نحوه سلوک و رفتار والدین، درس زندگی برای فرزندان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه امرار معاش و اقتصاد خانواده در اسلام بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: احادیث و توصیه های فراوانی ناظر بر آثار و تبعات لقمه حرام و تأکید بر کسب روزی حلال وارد شده است و خوردن مال حرام از جمله در گذر از خط قرمزهای خداوند تأثیر دارد و لذا برای به ثمر رسیدن فرزندان، ملاحظات و مراقبت های زیادی لازم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای حمایتی جامعه را به سمت خودکفایی پیش ببرند

نهادهای حمایتی جامعه را به سمت خودکفایی پیش ببرند