مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:062023-07-01سياسي

اعلام آمادگی ارمنستان برای بهره گیری از ظرفیت دانش بنیان کردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در جلسه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان کردستان اظهار کرد: توسعه شرکت های دانش بنیان، خانه های خلاق و مراکز رشد از مهمترین دغدغه های دولت سیزدهم است.

وی نقش دبیرخانه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان در تحقق سیاست های دولت در این حوزه را مهم ارزیابی کرد و با تاکید بر تقویت جایگاه آن، افزود: هدف گذاری و اولویت بندی مسائل این حوزه و پیگیری براساس این اولویت ها باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: انجام مسائل ملی مبتنی بر قانون است اما با وجود قانون گذاری مطلوب در این حوزه، اما با خلأ و مشکلاتی برای اجرا روبرو هستیم.

زارعی کوشا انجام اقدامات کارشناسی برای احصای مشکلات از سوی مجموعه پارک علم و فناوری را ضروری دانست و افزود: اولویت اصلی ستاد دانش بنیان در استان باید رفع مشکلات موجود باشد و با ارائه راهکارهای مناسب و جایگزین موانع پیش رو را برداشته و تسهیلگری لازم انجام دهد.

وی تصریح کرد: مرجع اصلی شرکت های دانش بنیان باید دانشگاه ها باشد و مهم ترین وجوه مورد نیاز توجه ویژه به این حوزه است.

استاندار کردستان بر اطلاع رسانی بیشتر در زمینه اقدامات انجام گرفته در حوزه دانش بنیان ها در استان تاکید کرد و گفت: تعامل و ارتباط نزدیک بین شرکت های دانش بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ارمنستان برای بهره گیری از ظرفیت دانش بنیان کردستان

اعلام آمادگی ارمنستان برای بهره گیری از ظرفیت دانش بنیان کردستان