مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-24فرهنگي

نمایشگاه نقاشی کودکان هایا2 در سنندج برگزار شد


با حمایت حوزه هنری استان کردستان نمایشگاه نقاشی هنرمندان کوچک گالری مهریا با عنوان (هایا2) از 3تیرماه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج آغاز به کار کرده و تا 7 تیر ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/کردستان با حمایت حوزه هنری استان کردستان نمایشگاه نقاشی هنرمندان کوچک گالری مهریا با عنوان (هایا2) از 3تیرماه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج آغاز به کار کرده و تا 7 تیر ادامه خواهد داشت.

شیلان برهانی مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کردستان در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه نقاشی کودکان (هایا2) با 35 اثر از 35 هنرجوی کودک آموزشگاه مهریار ساعت 17 امروز 3 تیرماه 1402 در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در مراسمی افتتاح و به مدت 5 روز آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

برهانی ضمن اشاره به ضرورت کشف، جذب و پرورش استعدادهای هنری گفت: در این نمایشگاه که 35 تابلو از 35 کودک آموزشگاه مهریار به مربی گری، مهری زندسلیمی به نمایش در آمده است.

در این نمایشگاە شاهد آثاری پر از شور و نشاط کودکانه هستیم که با بهره مندی و ترکیب رنگ های شاد، رؤیاها و خلاقیت های هنری خود را به تصویر در آورده اند.

وی با تقدیر از خانم مهری زندسلیمی مربی و مدیر آموزشگاه مهریار در برپایی این نمایشگاه افزود: آنچه به خوبی در این نمایشگاه قابل مشاهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه نقاشی کودکان هایا2 در سنندج برگزار شد

نمایشگاه نقاشی کودکان هایا2 در سنندج برگزار شد