مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-30سياسي

صاحب خانه ها نسبت به مستاجرین انصاف بیشتری داشته باشند


صاحبخانه ها نسبت با درک شرایط مستاجرین نسبت به آن ها انصاف بیشتری به خرج دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز جمعه بجنورد که در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد با اشاره به توصیه های امیرالمومنین در باب حفظ عزت و کرامت انسان اظهار داشت: رییس اداره نباید نسبت به کارمند تندی و خشونت به خرج بدهد و باید حرمت زیرمجموعه را نگه دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: از پول به دست آمده برای آرامش و رفاه خانواده و کارهای خیر هزینه کنید و این مسیری جهت ماندن این ثروت برای فرد است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: تاریخ دوباره تکرار می شود و باید از آن عبرت گرفت تنها تفاوت دوره های مختلف شکل و نوع غضب و عذاب الهی است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش بی رویه هزینه اجاره منزل افزود: خودمان به خودمان رحم کنیم و نسبت به مستاجرین انصاف را بیشتر و سختگیری را کمتر کنیم و بر طبق روایت اگر سختگیری را کنار بگذاریم خدا نیز به ما سختگیری نخواهد کرد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: حقوق بشری آمریکایی یکی از شگفتی های عجیب عصر حاضر است زیرا کشوری که ده ها جنگ را به راه انداخته و ده ها کودتا ایجاد کرده و سابقه کشتار میلیون ها نفر را در کارنامه سیاه خود دارد دیگر نباید مدعی حقوق بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب خانه ها نسبت به مستاجرین انصاف بیشتری داشته باشند

صاحب خانه ها نسبت به مستاجرین انصاف بیشتری داشته باشند