مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-28اقتصادي

گلایه مردم خوزستان از جهش چندبرابری مالیات و برخوردهای نامناسب


افزایش چندین برابری مالیات ها، برخورد نامناسب و عدم راهنمایی شهروندان توسط برخی کارکنان اداره مالیاتی خوزستان از عمده ترین عوامل نارضایتی مردم و صاحبان اصناف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، اگر چه دولت سال گذشته حساب های تجاری را از حساب شخصی  جداسازی کرد و در گام  بعدی برای اصنافی که با معیشت مردم درگیر نیستند مالیات بر تراکنش را  اعمال کرد.

اما همین مالیات بر تراکنش با حرف و حدیث ها و نارضایتی های زیادی از سوی مردم و اصناف در اهواز همراه شده است به طوری که  برخی از شهروندان می گویند: میزان پرداخت مالیات توسط اصناف و مشاغلی که میزان درآمد بالایی دارند، با اصناف کوچک  برابر است که این انصاف نیست و ادامه این رویه فشار زیادی بر روی مردم وارد می کند و نارضایتی های بسیار زیادی را در بین کاسب ها ایجاد کرده است.

باتوجه به شرایط اقتصادی و  تورم بالای کشور انتظار می رود کمر  شهروندان عادی و اصناف کم درآمد زیر بار پرداخت سنگین مالیات  خم نشود به طور حتم بازنگری در نرخ مالیات به ثبات در بازار و رضایت خریداران و فروشندگان منجر خواهد شد.

درج کد اشتباهی و پرداخت چندبرابر مالیات اسدی یکی از همین شهروندان است که  از آنچه در اداره مالیات خوزستان می گذرد گلایه دارد وی به منظور پرداخت مالیاتش که مربوط به پرونده سال 1400 به کافی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم خوزستان از جهش چندبرابری مالیات و برخوردهای نامناسب

گلایه مردم خوزستان از جهش چندبرابری مالیات و برخوردهای نامناسب