مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-16سياسي

سند راهبردی توسعه فعالیت های قرآنی مازندران هنوز نهایی نشده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: سند راهبردی توسعه فعالیت های قرآنی در استان هنوز نهایی نشده و تحقق آن مستلزم همکاری دستگاه های اجرایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان آهنگر ظهر یکشنبه در مجمع عمومی و همایش مدیران مؤسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت مازندران اظهار کرد: دشمن به یقین رسیده است با تغییر سبک زندگی جامعه ایرانی که برگرفته از دین اسلام است؛ راه برای به زانو درآمدن جمهوری اسلامی ایران هموار خواهد شد.

وی افزود: این مجمع به بهانه هم افزایی و تعامل بیشتر میان مؤسسات قرآنی شکل گرفت و این شبکه عظیم قرآن در استان نیازمند چنین برنامه هایی است و امروز همه دستگاه های اجرایی استان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی باید تمام توان خود را به میدان بیاورند.

آهنگر عنوان کرد: مطالبه فعالان قرآنی از دستگاه های اجرایی باید همین امر باشد و در رأس باید سه دستگاه ارشاد، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی بیان کرد: باید شاهد جریان سازی رویدادهای قرآنی در استان با برگزاری برنامه های متنوع و منسجم باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: سند راهبردی توسعه فعالیت های قرآنی هنوز شکل اجرایی و نهایی به خود نگرفته و باید با کمک تمامی دستگاه های متولی این امر مهم محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی توسعه فعالیت های قرآنی مازندران هنوز نهایی نشده است

سند راهبردی توسعه فعالیت های قرآنی مازندران هنوز نهایی نشده است