مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-22سياسي

برگزاری مسابقات قرآن نیروی انتظامی همدان


رییس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی همدان از برگزاری مسابقات قرآن نیروی انتظامی همدان در اول تیر ماه در قالب 11 رشته خبر داد.

- حجت الاسلام محمد صادق جوشقانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن ناجا اظهار کرد: امسال نیز این مسابقات از مرحله شهرستانی تا مرحله کشوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات مرحله استانی این مسابقات در استان همدان روز پنج شنبه ساعت 6 تا 7 صبح در محل ستاد انتظامی همدان برای نیروهای اداری و سربازان برگزار می شود؛ افزود: مسابقات قرآن بانوان کادر انتظامی نیز فردا در کانون امام علی (ع) برگزار خواهد شد.

رییس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی همدان از شرکت 200 نفر از کارکنان کادری و سربازان در مرحله استانی این مسابقات خبر داد و گفت: این شرکت کنندگان از شهرستان های مختلف استان بوده که مرحله شهرستانی این مسابقات را پشت سر گذاشته و از بین شرکت کنندگان شهرستانی به عنوان راه یافته به مرحله استانی با هم رقابت می کنند.

حجت الاسلام جوشقانی یادآور شد: مسابقات در 11 رشته شامل، قرائت، قرائت ترتیل، اذان، حفظ 3 جز، 5 جز، 10 جز، 15 جز، 20 جز و حفظ کل و همچنین تفسیر جز 22 و جز 25 خواهد بود.

وی با بیان اینکه مرحله استانی خانواده های نیروی انتظامی نیز 15 تیر ماه برگزار خواهد شد؛ افزود: در این زمینه این مسابقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات قرآن نیروی انتظامی همدان

برگزاری مسابقات قرآن نیروی انتظامی همدان