مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-22سياسي

مناطق روستایی مورد توجه دولت سیزدهم است


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، روستاها را پایگاه های مردمی جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: مناطق روستایی مورد توجه سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر نیکزاد ظهر پنج شنبه در آیین بهره برداری از طرح هادی روستای خجکه آلیان فومن اظهار کرد: خجکه از روستاهای ولایت مدار و انقلابی کشور است.

وی با اشاره به تقدیم 8 هزار شهید و هزاران آزاده و ایثارگر استان گیلان به انقلاب اسلامی افزود: گیلان استانی مؤمن، شهیدپرور و ولایت مدار کشور است و مردم استان در صحنه های حساس پای کار هستند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به ولایت مداری و انقلابی گری مردم گیلان در عرصه های مختلف بیان کرد: گیلانی ها مایه فخر و مباهات کشور هستند و خدمت کردن به این مردم وظیفه مهم مسئولان است.

نیکزاد با بیان اینکه توجه به مناطق روستایی مورد تاکید دولت سیزدهم است، گفت: روستاها پایگاه های اصلی و مردمی انقلاب اسلامی هستند و باید نگاه ویژه ای به آنها شود.

وی با اشاره توجه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به روستاها افزود: نگاه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به روستاها در دولت سیزدهم بر اساس رویکرد محرومیت زدایی پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق روستایی مورد توجه دولت سیزدهم است

مناطق روستایی مورد توجه دولت سیزدهم است