مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-17سياسي

احیای کارخانه راکد قند یاسوج جلوه ای از «ما می توانیم» است


رییس جمهور با اشاره به راه اندازی واحدهای راکد تولیدی گفت: احیای کارخانه راکد قند یاسوج جلوه ای از «ما می توانیم» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید ابراهیم رییسی در آیین احیاء کارخانه قند یاسوج و چندین واحد تولیدی استان گفت: روزی که به کارخانه آمدم حال کارگران گرفته بود و چهره درهمی داشتند و مایوس شده بودند و امیدی به آینده نداشتند اما امروز خدا را شاکرم که با عنایت خدا و دستان توانای شما به چرخه بازگشت.

رییس جمهور بیان کرد: امروز کارگران و خانواده های آنها امید به آینده دارند و مصمم به ادامه فعالیت کارخانه هستند، لطف خدا و دستان توانای شما کارخانه را راه اندازی کرد که از همت ستاد اجرایی، نماینده ولی فقیه و استاندار قدردانی می کنم.

وی با اشاره به اینکه همزمان بیش از 40 واحد فعال شده و مدیران این واحدها گزارش دادند که پس از چند سال با دست با کفایت مدیران و همت کارگران احیاء شد، گفت: برنامه احیاء واحدهای راکد در دستور کار دولت است و در این خصوص مصمم هستیم.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم 5 هزار واحد اقتصادی راکد یا نیمه تعطیل فعال و وارد چرخه شده است، گفت: پنج هزار واحد تولیدی و اقتصادی احیاء شده و باز هم باید احیاء شود، بخشی از مشکل اشتغال را با فعال شدن این واحدها حل می کنیم که امروز ما جلوه ما می توانیم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کارخانه راکد قند یاسوج جلوه ای از «ما می توانیم» است

احیای کارخانه راکد قند یاسوج جلوه ای از «ما می توانیم» است