مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-26سياسي

ناامید کردن جوانان از آینده خیانت به کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت السلام والمسلمین آیت عادلی نژاد مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز در آیین تجلیل از دانشجویان استعداد درخشان این دانشگاه که در تالار اجتماعات دانشکده کشاورزی برگزار شد، - مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امروز تلاش می شود جوانان دانشمند، استعدادهای درخشان و.

را با نشان دادن فاصله ایجاد شده بر اساس آن عقب ماندگی تاریخی و مزمن، ناامید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت السلام والمسلمین آیت عادلی نژاد مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز در آیین تجلیل از دانشجویان استعداد درخشان این دانشگاه که در تالار اجتماعات دانشکده کشاورزی برگزار شد، گفت: دانشجویان استعدادهای درخشان، اصلی ترین سرمایه و ستون پیشرفت کشور در آینده نزدیک هستند.

وی افزود: پیشرفت امری تدریجی است؛ همان گونه که همه شما برای رسیدن به این مرحله سال ها تلاش علمی داشته اید و امروز به عنوان دانشجوی استعداد درخشان نامیده می شوید.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: پیشرفت در جامعه نیز امری تدریجی است؛ نمی شود جامعه ای را که در مرحله ای و مقطع تاریخی بوده است، از آن مرحله جدا کرد و به مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامید کردن جوانان از آینده خیانت به کشور است

ناامید کردن جوانان از آینده خیانت به کشور است