مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-04بين الملل

آینده جنگ اوکراین بعد از شکست توطئه واگنرها چه خواهد شد؟


بعد از شکست توطئه واگنرها و خارج شدن این گروه از عرصه میدانی تحولات جنگ اوکراین می توان چند سناریو ازجمله بازپس گیری مناطق اشغالی به وسیله اوکراین، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت:گروه واگنر در سال 2014 میلادی به فرماندهی یوگنی پریگوژین، سرآشپز مخصوص ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه تشکیل شد و در سال های گذشته موفقیت های زیادی در عرصه نظامی به عنوان نیروی نیابتی روسیه به دست آورده است.

پریگوژین فرد ثروتمندی است که بیش از یک چهارم از 1 میلیارد دلار سرمایه اش را از استخراج منابع طبیعی ازجمله نفت، گاز، الماس و طلا به دست آورده است.

کشور های غربی نام واگنر را در فهرست گروه های تحت تحریم قرار داده اند.

اعضای این گروه جزو افراد بزهکار هستند که به مدت یک سال در این گروه به کارگرفته می شوند و در صورت زنده ماندن می توانند به عضویت رسمی درآیند و حقوق بگیرند.

 این گروه در جنگ های مختلف به عنوان نیروی نظامی روسیه شرکت کرد و موفقیت های مختلفی نیز به دست آوردند که نمونه فعالیت آنها در آفریقا (لیبی و سودان)، اوکراین، سوریه و.

بوده است.

بعد از توطئه داخلی واگنرها در روسیه، اکنون این سؤال مطرح شده است، آیا وضعیت میدانی دستخوش تغییرات خواهد شد یا توطئه شکست خورده تأثیر چندانی بر روند تحولات میدانی ندارد؟ درباره تأثیر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده جنگ اوکراین بعد از شکست توطئه واگنرها چه خواهد شد؟

آینده جنگ اوکراین بعد از شکست توطئه واگنرها چه خواهد شد؟