مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-30بين الملل

مخفی کاری رسانه ها از حمایت همه جانبه رژیم صهیونیستی از اوکراین


با وجود سانسور و مخفی کاری رسانه های عبری، شواهد نشان می دهد که روابط نظامی و امنیتی اسراییل و اوکراین در حال حاضر در اوج خود قرار دارد که باید منتظر پیامدهای آن بر روابط تل آویو و مسکو باشیم.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- الف نوشت: درحالی که تنش در روابط روسیه و رژیم صهیونیستی بعد از جنگ اوکراین و موضع گیری هایی که اسراییل ضد مسکو داشت همچنان ادامه دارد، از ماه ها قبل ابعاد گسترده تری از حمایت های این رژیم از اوکراین در جنگ با روسیه آشکار شده است.

محافل عبری در این زمینه می گویند که مناسبات تل آویو و کی یف که پیشتر در سطح عالی بود بعد از جنگ اوکراین به شکل قابل توجهی تقویت شده است.

به گفته محافل صهیونیستی، اسراییل در ابتدای جنگ اوکراین با امید به اینکه عملیات نظامی روسیه خیلی زود متوقف خواهد شد، سعی داشتند موضع واقعی خود را در قبال این جنگ پنهان کرده و به نوعی بی طرف باشند یا حتی نقش میانجی را بازی کنند؛ چرا که تل آویو تحت هیچ شرایطی قصد ایجاد تنش در روابط با مسکو نداشت، به ویژه اینکه می ترسید هرگونه اختلاف با روسیه، پرواز جنگنده های اسراییلی در آسمان سوریه و انجام حملات هوایی ضد این کشور را محدود کند و روسیه برای انتقام گرفتن از اسراییل یک موضع جدی مقابل حملات این رژیم در سوریه اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخفی کاری رسانه ها از حمایت همه جانبه رژیم صهیونیستی از اوکراین

مخفی کاری رسانه ها از حمایت همه جانبه رژیم صهیونیستی از اوکراین