مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-22اجتماعي

دمای هوای تهران این هفته چند درجه می شود؟


در حالی که دمای هوای تهران از روز پنجشنبه(29 تیرماه) در حال افزایش است، می توان گفت که این گرمای هوا هر روز نسبت به روز گذشته یک درجه بیشتر می شود.

- جی پلاس؛ ​مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران از افزایش دمای هوا و ماندگاری آن در هفته جاری خبر داد و تاکید کرد: باتوجه به آمارهای ثبت شده از بیشینه دمای تهران در بلندمدت، این گرمای هوا بی سابقه نیست و از رکورد دما عبور نکرده است.

مازیار غلامی در گفت و گویی افزود: طی هفته جاری پیش بینی می شود که دمای هوای تهران به 40 تا 41 درجه سلسیوس برسد.

وی افزود: در حالی که دمای هوا از روز پنجشنبه(29 تیرماه) در حال افزایش است، می توان گفت که این گرمای هوا هر روز نسبت به روز گذشته یک درجه بیشتر می شود و تا اواسط هفته جاری تداوم هوای گرم و ماندگار این گرما مورد انتظار است.

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با تاکید براینکه طی هفته جاری به هیچ وجه کاهش دما رخ نخواهد داد، گفت: روند افزایش دما با شیبی ملایم در تهران طی این هفته وجود دارد سپس بیشینه دما در دمای 39 الی 40 ثابت می ماند.

وی ادامه داد: طی هفته جاری در نیمه جنوبی استان به ویژه ورامین، پاکدشت، پیشوا، قرچک بیشینه دما بین 41 تا 43 درجه سلسیوس پیش بینی می شود البته این افزایش دما در مناطق شمالی نسبتا کمتر است و افزایش دما در نیمه جنوبی بیشتر و چشمگیرتر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای تهران این هفته چند درجه می شود؟

دمای هوای تهران این هفته چند درجه می شود؟