مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-08حوادث

انهدام باند سارقان محتویات خودرو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پانزدهم تیر ماه ماموران کلانتری 141 شهرک راه آهن در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، - سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه نفر سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبر داد و گفت: از متهمان 3 دستگاه ضبط خوردو کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پانزدهم تیر ماه ماموران کلانتری 141 شهرک راه آهن در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده بلوار دهکده تهران در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پژو با دو سرنشین که راننده آن به آهستگی از کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان عبور می کرد مشکوک می شوند.

یکی از سرنشینان پژو از خودرو پیاده و اقدام به باز نمودن درب پراید پارک شده در کنار خیابان نمود که سریعا عوامل جهت دستگیری اقدام کردند و هر سه متهم که متوجه حضور گشت کلانتری شده بودند به سرعت از محل با خودرو پژو متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد ادامه داد: ماموران در نخستین گام با اعلام مشخصات خودروی متهمان به سایر گشت های کلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان محتویات خودرو

انهدام باند سارقان محتویات خودرو