مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-25سياسي

دشمن به دنبال تضعیف وحدت اسلامی در کشور است


رییس مرکز اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت هم افزایی بیشتر بین علمای شیعه و اهل سنت، گفت: دشمن به دنبال تضعیف وحدت اسلامی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب صبح یکشنبه در نشست هم اندیشی ائمه جمعه و جماعات اهل سنت کرمانشاه و نقش روحانیون در تمدن نوین اسلامی که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ماموستا ملاقادر قادری به شخصیتی بی نظیر چهار دهه در سنگر نماز جمعه حضور دارند و همواره مدافع آرمان های نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده اند.

وی افزود: حجت الاسلام لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت روز گذشته بازدیدهایی را از مناطق اهل سنت نشین استان کرمانشاه داشتند و از نزدیک شرایط را رصد و ارزیابی کردند.

رییس مرکز اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه دارای مشکلات بسیاری است اما باید در کنار یکدیگر برای حل آن گام برداریم.

فاطمی نسب با اشاره به تلاش دشمنان برای اختلاف افکنی، بیان کرد: تمام روحانیون و مردم باید در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنند و همواره نماینده ولی فقیه در استان مانند پدری مهربان مانع از فتنه انگیزی دشمنان شده اند.

وی ادامه داد: رهبری فکری جامعه امروز بر عهده طلاب و روحانیون است اما نباید نسبت به تهاجمات فرهنگی دشمنان بی تفاوت بود زیرا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال تضعیف وحدت اسلامی در کشور است

دشمن به دنبال تضعیف وحدت اسلامی در کشور است