مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-08اقتصادي

اجرای تعهدات امسال بزرگراه زابل_زاهدان نیازمند 600 میلیارد تومان اعتبار


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: امسال بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بزرگراه زابل- زاهدان نیاز است تا با تخصیص هر چه سریعتر آن زمینه برای بهره برداری از 20 کیلومتر باند دوم در این مسیر تا پایان سال جاری فراهم شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: امسال بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بزرگراه زابل- زاهدان نیاز است تا با تخصیص هر چه سریعتر آن زمینه برای بهره برداری از 20 کیلومتر باند دوم در این مسیر تا پایان سال جاری فراهم شود.

عطاء اله اکبری روز گذشته در بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از عملیات ساخت بزرگراه زابل- زاهدان افزود: سیستان و بلوچستان همواره یکی از استان های کمتر برخوردار در حوزه زیرساخت های حمل و نقل به ویژه راه های دوبانده محسوب شده و با وجود قرار داشتن در دو کریدور اصلی کشور و مرز مشترک با افغانستان و پاکستان، بسیاری از جاده های استان از جمله بخشی از مسیر زابل- زاهدان دوطرفه است، از این رو توسعه کمی و کیفی راه های استان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا با پیگیری های این اداره کل در افزایش اعتبارات، از سال 97 تاکنون در این محور مهم ارتباطی سیستان و بلوچستان 57 کیلومتر بزرگراه به همراه پل نهراب به به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تعهدات امسال بزرگراه زابل_زاهدان نیازمند 600 میلیارد تومان اعتبار

اجرای تعهدات امسال بزرگراه زابل_زاهدان نیازمند 600 میلیارد تومان اعتبار