مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-07سياسي

تبلیغات ضدفرهنگی در جامعه از جمله اقدامات جریان بهاییت است


امروز شاهد آن هستیم که تبلیغات ضدفرهنگی در جامعه ریشه در جریان بهاییت دارد که با حمایت جبهه استکبار رخ می دهد.

- به گزارش، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد، اظهار کرد: عید غدیر خم افضل اعیاد اسلامی محسوب می شود، چراکه با بررسی این واقعه بزرگ و نقشی که در زندگی مسلمانان و بشر دارد نشان می دهد که موضوع فراتر از ولایت و امامت جامعه اسلامی است.

وی بیان کرد: خداوند تبارک و تعالی در این روز برای سعادت دنیوی و اخروی بشریت پیام غدیر را از طریق رسول خدا (ص) ابلاغ کرد.

امام جمعه کرج تصریح کرد: در مسئله غدیر سرنوشت انسان ها، ولایت و رهبری امت و حکومت مطرح است و مشخص می شود که چه کسی شایستگی حکمرانی بر مسلمانان را دارد.

غدیر فقط در مکتب شیعه خلاصه نمی شود وی خاطرنشان کرد: غدیر فقط در مکتب شیعه خلاصه نمی شود بلکه بنا به تاکید و فرمایش رسول اکرم (ص)، اساس موضوع اهمیت حاکمیت و حکومت بر مسلمین نه فقط برای امیرالمومنین (ع) بلکه برای تمام ائمه اطهار (ع) است آیت الله حسینی همدانی با اشاره به موقعیت جبهه مقاومت و ضعف و ناتوانی صهیونیست ها در منطقه گفت: امروز جبهه مقاومت با دستیابی به سلاح های پیشرفته دست برتر در مقابل دشمن صهیونیستی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات ضدفرهنگی در جامعه از جمله اقدامات جریان بهاییت است

تبلیغات ضدفرهنگی در جامعه از جمله اقدامات جریان بهاییت است