مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-26سياسي

میزان پایبندی نمایندگان به تعهداتشان را به اطلاع مردم خواهیم رساند


عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به بررسی عملکرد نمایندگانی که با حمایت این شورا به مجلس راه یافته بودند، گفت: در آینده میزان پایبندی نماینده ها به تعهداتشان در اختیار مردم نیز قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به بررسی عملکرد نمایندگانی که با حمایت این شورا به مجلس راه یافته بودند، گفت: در آینده میزان پایبندی نماینده ها به تعهداتشان در اختیار مردم نیز قرار خواهد گرفت.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بررسی عملکرد 70 نماینده مجلس در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، اظهار کرد: نه تنها این 70 نفر، بلکه تا شهریورماه تمام نماینده هایی که در لیست ائتلاف بودند مورد ارزیابی قرار می گیرند.

در واقع تنظیم و تدوین کارنامه ای از عملکرد نمایندگان مجلس توسط شانا (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب) یک گزارش داخلی است که پس از انجام بررسی ها نتایج برای رای گیری های آینده در اختیار استان ها هم قرار می گیرد.

وی با اشاره به معیارهای در نظر گرفته شده برای انجام این ارزیابی ها ادامه داد: 20 شاخص برای ارزیابی ها در نظر گرفته شده که برخی بر اساس عملکرد نمایندگان در مجلس و در قبال رسانه هاست و برخی هم مربوط به عملکرد نمایندگان در استان و شهرستان ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان پایبندی نمایندگان به تعهداتشان را به اطلاع مردم خواهیم رساند

میزان پایبندی نمایندگان به تعهداتشان را به اطلاع مردم خواهیم رساند