مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-11سياسي

دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان از ایده های فناورانه حمایت می کند


سرپرست کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از معرفی برگزیدگان رویداد فناورانه کشاورزی این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از معرفی برگزیدگان رویداد فناورانه کشاورزی این دانشگاه خبر داد.

دکتر آیدین خدایی جوقان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رویداد فناورانه در کشاورزی دانش بنیان یک رویداد دانشگاهی است که با همکاری پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد.

هدف از این رویداد برگزاری مستمر هفته های فناور در حوزه کشاورزی، فعال سازی مرکز رشد در دانشگاه و استقبال از ایده دانشجویان است.

وی ادامه داد: بر این اساس در حوزه نانو تکنولوژی محمدرضا انصاری با ایده تولید نانو کودهای هیدروژلی آهن بر پایه سنتز سبز، در بیوتکنولوژی محمد امین صفار با ایده تکثیر گیاه ارکیده با استفاده از کشت بافت، در فناوری های فنی و مهندسی مختار حیدری با ایده تولید فیلتر حذف کننده ترکیبات رنگی از پساب با استفاده از ضایعات نیشکر و در خاک و آب، لاله پروین با ایده تولید کود زیستی ویژه کاملینا و کلزا با استفاده از باکتری های بومی سازگار با شرایط خوزستان به عنوان ایده ها و نفرات برتر انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان از ایده های فناورانه حمایت می کند

دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان از ایده های فناورانه حمایت می کند