مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-10سياسي

تشکیل دولت فراگیر جلوی دخالت بیگانگان را می گیرد


مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از دخالت بیگانگان است و امیدواریم با ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، - به دخالت ها در این کشور پایان داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان پیش از ظهر دیروز (یکشنبه) در آیین دریافت استوارنامه علی جمعه حسن فضیل سفیر جدید دولت لیبی، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه دوره مأموریت وی همراه با توسعه و تعمیق روابط دو کشور باشد، گفت: روابط ایران و لیبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دوستانه و سازنده بوده است و امیدوارم با برقراری ثبات و آرامش در لیبی، تعاملات فیمابین با سرعت بیشتر گسترش یابد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از حضور و دخالت های بیگانگان است، افزود: امیدواریم ملت لیبی هر چه سریع تر با ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، به دخالت بیگانگان در این کشور پایان دهند و روز به روز در مسیر پیشرفت گام های بلندتری بردارند.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های خوب موجود در ایران و لیبی برای گسترش روابط، بر ضرورت تبادل این ظرفیت ها در راستای ارتقای سطح تعاملات فیمابین تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دولت فراگیر جلوی دخالت بیگانگان را می گیرد

تشکیل دولت فراگیر جلوی دخالت بیگانگان را می گیرد