مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-25سياسي

ارتقای اقتدار قاضی با اعتماد مردم به عملکرد دستگاه قضا


اعتماد به عملکرد دستگاه قضایی و سلامت موجود در آن، موجب ارتقا و اعتلای دستگاه و در نتیجه اقتدار قاضی و تصمیمات عادلانه آن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، در راستای گرامی داشت هفته قوه قضاییه، نخستین کنگره ملی شهدای حقوقدان شهر تهران به همت سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ با سخنرانی یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران و برخی از مسؤولان کشوری و لشکری در مجتمع فرهنگی سیزده آبان تهران (لانه جاسوسی سابق آمریکا) برگزار شد.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در این کنگره با اشاره به ارزش و جایگاه شهدا و اثرگذاری خون مطهر آنان به ویژگی برخی شهدا پرداخت و گفت: اکتفا به کمیت و تعداد شهدا موجب غفلت از ارزش های واقعی آن ها می شود.

جعفری گفت: باید به کیفیت و ویژگی خاص برخی شهدا بپردازیم و پی ببریم که افرادی را دشمن به شهادت رساند که در صورت حیات، می توانستند کمک شایانی در نظام داشته باشند.

وی در ادامه به بیان حضرت امام خمینی (ره) در توصیف شهید بهشتی مبنی بر اینکه (بهشتی یک ملت بود برای ملت ما) گفت: این فرمایش از مصادیق توجه به ویژگی های شهدا است که بهشتی را نه یک فرد بلکه یک ملت نامیده اند که به میزان ملت که سرمایه اصلی هر نظام است، اثر گذار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای اقتدار قاضی با اعتماد مردم به عملکرد دستگاه قضا

ارتقای اقتدار قاضی با اعتماد مردم به عملکرد دستگاه قضا