مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12اقتصادي

اختصاص 200 میلیارد ریال برای محرومیت زدایی بخش مرکزی میلاجرد


200 میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی بخش مرکزی میلاجرد در شهرستان کمیجان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه ظهر چهارشنبه در حاشیه آیین تحول منزل مسکونی در میلاجرد شهرستان کمیجان اظهار داشت: ستاد راهبری حرکت های محرومیت زدایی در راستای رفع فقر و محرومیت در مناطق مختلف استان راه اندازی شده و همه توان دستگاه ها در این راستا پای کار آمده است.

استاندار مرکزی افزود: پیشرفت همه جانبه و تحقق عدالت از رویکردهای دیگر ستاد راهبری و هدایت حرکت های محرومیت زدایی است و در این ستاد به دنبال ایجاد هماهنگی، وفاق، همدلی و مشارکت همه جانبه برای تحقق اهداف هستیم و خوشبختانه در خدمت به محرومین و مناطق محروم در استان مرکزی همه هم کلام و همراه شده اند.

وی با اشاره به حضور رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در شهرستان کمیجان گفت: 200 میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت زدایی بخش مرکزی میلاجرد در شهرستان کمیجان اختصاص یافت و این اعتبار بر اساس اولویت با تشخیص بنیاد مستضعفان و مسئولین محلی در بخش های مختلف هزینه می شود.

مخلص الائمه افزود: در چارچوب فعالیت بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان نقاطی برای محرومیت زدایی انتخاب شد که سال 99 در استان مرکزی بخش میلاجرد انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 میلیارد ریال برای محرومیت زدایی بخش مرکزی میلاجرد

اختصاص 200 میلیارد ریال برای محرومیت زدایی بخش مرکزی میلاجرد