مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 22:272023-07-05سياسي

امیرعبداللهیان: دیداری سازنده، مفصل و ثمربخش با الهام علی اف داشتم


وزیرامور خارجه با بیان اینکه دیداری سازنده، مفصل و ثمربخش با رییس جمهور آذربایجان داشتم، گفت: انتظار می رود نتایج این گفت وگو فصل جدیدی در روابط 2 کشور گشوده و دشمنان و بدخواهان را مایوس کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که دیشب (سه شنبه) در رأس هیأتی و برای شرکت در نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد به باکو سفر کرد، امروز ضمن شرکت در این نشست و سخنرانی، در حاشیه آن با الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار جیحون بایراموف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان، رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه، علیرضا حقیقیان دستیار وزیر و مدیرکل اوراسیای وزارت خارجه، سید عباس موسوی سفیر ایران در باکو، محمدصادق فضلی مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی و عبدالله نکونام قدیری معاون سخنگو و مدیرکل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند.

رییس دستگاه دیپلماسی امشب درباره این دیدار عنوان کرد: ‏امروز دیداری سازنده، مفصل و ثمربخش با رییس جمهور محترم ⁧‫آذربایجان‬⁩ آقای الهام علی اف در باکو داشتم.

وی در توییتر در ابن باره نوشت: انتظار می رود نتایج این گفت وگوی صریح و صمیمی فصل جدیدی در روابط دو کشور دوست، برادر و همسایه جمهوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: دیداری سازنده، مفصل و ثمربخش با الهام علی اف داشتم

امیرعبداللهیان: دیداری سازنده، مفصل و ثمربخش با الهام علی اف داشتم