مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-11سياسي

شهرداری ها برای شناسایی اموال دولت پای کار بیایند


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از شهرداران درخواست کرد در زمینه مولد سازی اراضی دولتی با امور اقتصادی و دارایی استان بیش از پیش همراهی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ذاکریان صبح سه شنبه در گردهمایی شهرداران استان اظهارکرد: مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، 21 آبان سال گذشته به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رییس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رییس مجلس و یک نماینده از طرف رییس قوه قضاییه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است، عنوان کرد: در بودجه سال جاری 100 همت از محل مولد سازی دیده شده است، در این راستا نیازمند این هستیم رویکرد متفاوت با سالیان گذشته برای این موضوع داشته باشیم.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه سادا از سال 94 بیان داشت: همه دستگاه های اجرایی مکلف بوده اند دارایی های غیرمنقول خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

به گفته وی در استان قریب به اتفاق دستگاه ها اموال خود را در سامانه به ثبت رسانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها برای شناسایی اموال دولت پای کار بیایند

شهرداری ها برای شناسایی اموال دولت پای کار بیایند