مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-19اقتصادي

دلیل قطع یا افت فشار آب در بعضی نقاط شیراز


از ابتدای فصل گرما تاکنون، شاهد بروز قطع یا افت فشار موقت در شبکه تامین آب نقاطی از شهرستان شیراز هستیم؛ این در حالی است که تعداد اطلاعیه های اعلامی از سوی شرکت آبفای شیراز بسیار کمتر از موارد قطعی یا افت فشار جریان آب حادث شده بوده است.

- شهروندان ساکن شهر جدید صدرا و نقاطی از شمالغرب شیراز مدعی هستند که طی هفته های اخیر، ساعاتی از شبانه روز و عمدتا پایان شب تا صبح، جریان آب کاملا قطع یا فشار آن با افت شدید مواجه می شود و تماس های آنان با دوایر مسئول، منتهی به رفع مشکل نشده است.

این در حالیست که طی روزهای اخیر تعداد تماس ها و پیام های شهروندان ساکن کلانشهر شیراز به ویژه محدوده های جنوب غربی، جنوب، شرق و شمال شرقی و بخش هایی از شمالغرب این شهر، در خصوص طرح گلایه پیرامون قطع مکرر یا افت شدید فشار آب، بیش از گذشته شده است.

بخشی از گلایه مندی شهروندان به واسطه اطلاع رسانی نشدن در خصوص احتمال افت فشار یا قطعی آب مطرح شده و این شهروندان اعتقاد دارند که در صورت اطلاع رسانی، امکان پیش بینی و برنامه ریزی و جلوگیری از بروز مشکل، وجود خواهد داشت.

قطع و افت فشار جریان آب شرب در ساعات مختلف شبانه روز از ابتدای تابستان تاکنون در شیراز، در حالی تداوم دارد که مسئولان آبفا تاکید داشته اند تابستان را بدون تنش آبی پشت سر خواهیم گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل قطع یا افت فشار آب در بعضی نقاط شیراز

دلیل قطع یا افت فشار آب در بعضی نقاط شیراز