مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-06سياسي

بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مرکز پژوهش های مجلس


جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در حوزه های زیربنایی، انرژی، صنعت، معدن و اقتصادی، در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، با حضور رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای هیئت علمی، نخبگان و صاحب نظران در حوزه های زیربنایی، انرژی، صنعت، معدن و اقتصادی، به میزبانی مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به تعامل و همکاری مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مرکز پژوهش های مجلس در راستای ایفای وظایف پژوهشی خود و با تمرکز بر جمع سپاری موضوعات مختلف برنامه هفتم توسعه، نتایج نشست های تخصصی و بررسی های خود را در اختیار کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی قرار می دهد.

وی با طرح نکاتی پیرامون ویژگی های تدوین برنامه های توسعه، اظهار داشت: برنامه های توسعه در هر کشور یک پروژه ملی محسوب می شود که در تمامی مراحل آن، از مرحله تدوین تا مرحله اجرا، نیازمند تعامل و همکاری میان نهادهای مختلف و همچین مشورت با اساتید و صاحبنظران حوزه های مختلف است و برگزاری نشست های بررسی لایحه برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مرکز پژوهش های مجلس

بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مرکز پژوهش های مجلس