مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-02اقتصادي

تعهد پرداخت2هزار و748میلیارد تومان تسهیلات بانک هابه بخش تولید قم


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: در جلسه با مدیران بانک ها مصوب شد، بانک ها 2 هزار و 748 میلیارد تومان تسهیلات در راستای رونق تولید به این حوزه در سال 1402 پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای سال 1402 انتخاب کردند، مدیران دستگاه ها و بانک های استان باید نسبت به این شعار اهتمام ویژه ای داشته باشند، استان قم ظرفیت خوبی در بحث تولید دارد که باید بیش از گذشته به آن توجه کرد.

واقعیت این است که تولیدکنندگان سهم بسزایی در جذب نقدینگی سرگردان جامعه و به دنبال آن مهار تورم می توانند داشته باشند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: سال گذشته در راستای حمایت از صنعت و معدن مصوب کردیم که بانک های عامل استان قم در مجموع هزار 400 میلیارد تومان به این بخش تسهیلات ارائه کنند، با توجه به همه محدودیت هایی که بانک مرکزی با هدف هماهنگ کردن تراز مالی بانک ها ایجاد کرد؛ بانک های ما موفق به پرداخت حدود 70 درصد تسهیلات به این حوزه شدند.

شیرمحمدی در ادامه تصریح کرد: مدیریت استان برای سال جاری نیز سیاست حمایت از بخش تولید را بیش از پیش در دستور کار قرار داده است، در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان که اواخر ماه گذشته با مدیران عامل بانک های استان داشتیم مصوب کردیم بانک ها تسهیلات خود را در بخش صنعت و معدن از هزار و 400 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد پرداخت2هزار و748میلیارد تومان تسهیلات بانک هابه بخش تولید قم

تعهد پرداخت2هزار و748میلیارد تومان تسهیلات بانک هابه بخش تولید قم