مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-16سياسي

چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی دوشنبه برگزار می شود


رییس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی گفت: چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی فردا دوشنبه در دانشگاه عالی دفاع ملی با سخنرانی وزیر کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن بختیاری رییس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی اظهار داشت: این همایش فردا دوشنبه در دانشگاه عالی دفاع ملی با سخنرانی وزیر کشور و یکی از نایب رییسان مجلس شورای اسلامی افتتاح و با حضور استانداران کشور و شهرداران شهرها ادامه می یابد و در اختتامیه هم حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

رییس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی افزود: همایش چهارم در امتداد سه همایش گذشته برگزار می شود؛ بدین صورت که در چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی به موضوع حکمرانی استانی یا به تعبیری محلی می پردازیم؛ بر این اساس، مراحل ابتدایی این همایش را از سال گذشته آغاز کردیم که طی آن در مراحل استانی تاکنون در 9 استان همایش هایی را در راستای پنج هدف و پنج محور همایش برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: تاکنون در 100 دانشگاه و مرکز علمی 84 نشست استانی با حضور صاحبنظران برگزار و طی آن با شرکت 9 هزار نفر از نخبگان، 192 سخنرانی ارائه شده است؛ همچنین در هر استان مقالاتی در سطح استانی هم ارسال ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی دوشنبه برگزار می شود

چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی دوشنبه برگزار می شود