مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-07سياسي

تدبیر دولت برای عضویت در سازمان شانگهای نقشه دشمنان را خنثی کرد


تدبیر که دولت و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در سازمان همکاری شانگهای به کار برد بار دیگر نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر، عیدالله اکبر، از ایام الله و عید بزرگ اسلام و جهان تشیع است که در میان همه روزها، روزی به بزرگی و شرافت این روز وجود ندارد.

امام جمعه گناوه با اشاره به روایاتی پیرامون اهمیت روز غدیر و رویدادهای این روز بزرگ افزود: غدیر یک رویداد تاریخی صرف نیست بلکه یک فرهنگ بشری فراتر از دین اسلام و جهان تشیع است.

وی گفت: ما امروز به عنوان پیام رسان غدیر وظیفه سنگینی بر عهده داریم و باید پیام نبی گرامی اسلام (ص) در این روز را در همه عصرها و قرن ها بر اساس فرمایش و سفارش آن حضرت به دیگران برسانیم.

امام جمعه گناوه با اشاره به ولادت امام موسی بن جعفر (ع) بیان کرد: آن حضرت مظهر طاغوت ستیزی بود.

وی یادآور شد: یکی از دو عامل مهم گسترش شیعه، سادات به خصوص فرزندان امام موسی بن جعفر (ع) هستند که امروز امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی در کشور ما محسوب می شوند.

مبارزه با حجاب از روش های استعمار در کشورهای اسلامی است حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به 23 تیر ماه که به عنوان روز عفاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیر دولت برای عضویت در سازمان شانگهای نقشه دشمنان را خنثی کرد

تدبیر دولت برای عضویت در سازمان شانگهای نقشه دشمنان را خنثی کرد