مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-03اقتصادي

روستای اورنگ نیکشهر؛ چشم انتظار توجه مسوولان


روستای اورنگ از توابع دهستان مهبان بخش مرکزی در 47 کیلومتری شهر نیکشهر دارای 1238 نفر جمعیت و 317 خانوار است و با همه ظرفیتهایی که دارد همچنان محروم از امکانات رفاهی بوده و نیازمند توجه مسوولان شهرستان نیکشهر، - ایسنا/سیستان و بلوچستان دهیار روستای اورنگ گفت: روستای اورنگ از توابع دهستان مهبان بخش مرکزی در 47 کیلومتری شهر نیکشهر دارای 1238 نفر جمعیت و 317 خانوار است و با همه ظرفیتهایی که دارد همچنان محروم از امکانات رفاهی بوده و نیازمند توجه مسوولان شهرستان نیکشهر، استان سیستان و بلوچستان و کشوری است.

محمدرضا عزیز ملازهی در گفت وگو با ایسنا- افزود: اجرای طرح هادی روستایی، ساخت زمین چمن مصنوعی، افزایش ترانس های برق و توسعه برق روستایی، ساخت مدرسه راهنمایی و دبیرستان، آسفالت راه روستا و پیاده روسازی و ایجاد فضای سبز از مهمترین درخواست های مردم روستا است.

173 خانوار روستای اورنگ محروم از آب دهیار روستای اورنگ همچنین گفت: متاسفانه بیش از یک سوم جمعیت روستا یعنی 173 خانوار از آب سالم و بهداشتی و لوله کشی محروم هستند.

وی گفت: متاسفانه شبکه آبرسانی روستا فرسوده و اکثر لوله ها نیز ترکیده و با توجه به افزایش خانوارها حتی یک متر لوله کشی داخل روستا طی 20 سال اخیر انجام نشده است و نیاز به توسعه و نوسازی شبکه آبرسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای اورنگ نیکشهر؛ چشم انتظار توجه مسوولان

روستای اورنگ نیکشهر؛ چشم انتظار توجه مسوولان