مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-01بين الملل

آمریکا شبه نظامیانی را در سوریه برای جنگ در کنار اوکراین جذب می کند


یک منبع دیپلماتیک نظامی در دمشق گفت، جنگ اوکراین برای دولت آمریکا به شکل ناموفق پیش می رود که تلاش می کند نظامیان بیشتری برای جنگ در کنار کی یف جذب کند.

- یک منبع دیپلماتیک نظامی در دمشق گفت، جنگ اوکراین برای دولت آمریکا به شکل ناموفق پیش می رود که تلاش می کند نظامیان بیشتری برای جنگ در کنار کی یف جذب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری نووستی، این منبع گفت، برخی از رسانه ها اواخر ماه مه از جانب سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کردند که ایالات متحده از پایگاه التنف در سوریه برای آموزش نیروی نظامی با هدف انجام حملات تروریستی در روسیه استفاده می کند.

وی افزود، به دنبال ناکامی نیروهای اوکراینی و به تبع آن ناامیدی دولت آمریکا، واشنگتن تلاش زیادی می کند تا تعداد افراد مایل به جنگ در کنار ارتش اوکراین را بیشتر کند.

این منبع گفت، برای انجام این هدف، سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا با نمایندگان یگان های دفاع کردها و سران تعدادی از قبایل عرب در سوریه در حال مذاکره جدی است.

وی افزود، افسران اطلاعاتی آمریکا و اوکراین در حال انجام رایزنی های ادواری مشترک در عراق درباره موضوع مقابله با حضور روسیه در سوریه هستند و در نتیجه قرار شده تعداد گروه های تروریستی در منطقه افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا شبه نظامیانی را در سوریه برای جنگ در کنار اوکراین جذب می کند

آمریکا شبه نظامیانی را در سوریه برای جنگ در کنار اوکراین جذب می کند