مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:152023-06-25سياسي

تاکید رایزنان فرهنگی بر توسعه هر چه بیشتر مناسبات کشورهای آسیایی


رایزن فرهنگی ایران دربنگلادش در حاشیه دیدار با رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ملی این کشور شرایط جدید جهانی و شکل گیری نظم نوین بین المللی را هم فرصت بزرگ و پر ظرفیتی برای کشورهایی همچون ایران و بنگلادش به حساب آورد و بر ضرورت بهره گیری از این فرصت تاریخی در .

- رایزن فرهنگی ایران دربنگلادش در حاشیه دیدار با رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ملی این کشور شرایط جدید جهانی و شکل گیری نظم نوین بین المللی را هم فرصت بزرگ و پر ظرفیتی برای کشورهایی همچون ایران و بنگلادش به حساب آورد و بر ضرورت بهره گیری از این فرصت تاریخی در تقویت و توسعه هر چه بیشتر مناسبات کشورهای آسیایی تاکید کرد.

سیدرضا میرمحمدی- رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در داکا- با حضور در مجتمع پارلمانی بنگلادش با سیمین حسین ریمی- رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ملی- این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

میرمحمدی در سخنانی، با بر شمردن اشتراکات تاریخی و فرهنگی موجود میان ایران و بنگلادش، به ظرفیت های بالای دو کشور برای توسعه روابط و مناسبات فرهنگی فی مابین اشاره و تأکید کرد که به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در داکا برای افزایش سطح این روابط و مناسبات تلاش خواهد کرد.

رایزن فرهنگی کشورمان در داکا افزود: سیاست و راهبرد جمهوری اسلامی ایران همواره و به ویژه با تاکید بیشتری در دولت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رایزنان فرهنگی بر توسعه هر چه بیشتر مناسبات کشورهای آسیایی

تاکید رایزنان فرهنگی بر توسعه هر چه بیشتر مناسبات کشورهای آسیایی