مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-13سياسي

روایت آیت الله علم الهدی از ماجرای دستگیری علامه بهلول و شکل گیری قیام گوهرشاد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیداحمد علم الهدی اظهار داشت: از همه شما برادران و خواهران، مردم قدرشناس و انقلابی مشهد مقدس که با این اجتماع عظیم سعی در دفاع از شعائر اسلامی دارید، - نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در خراسان اولین مقابله ای که با کشف حجاب صورت گرفت، در همین شهر مشهد بود؛ جایی که مرحوم بهلول منبر می رفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیداحمد علم الهدی اظهار داشت: از همه شما برادران و خواهران، مردم قدرشناس و انقلابی مشهد مقدس که با این اجتماع عظیم سعی در دفاع از شعائر اسلامی دارید، تشکر می کنم.

از خدا می خواهیم که دعای خیر شهدای مظلوم دفاع از عفاف و حجاب در این سرزمین مقدس، شامل حال همه شما باشد و به برکت دعای این شهدا، پایمردی و ایستادگی شما در مسیر احیای ارزش های اسلام مقبول نظر مولایمان حضرت بقیه الله (عج) قرار بگیرد.

بی حجابی، توطئه خاص انگلیسی ها بود نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ضمن تشریح تاریخچه اجرای طرح های استعماری برای عادی سازی امر بی حجابی در کشور های اسلامی گفت: مسئله کشف حجاب، یک توطئه خاص انگلیسی بود که اختصاص به کشور ما و دوران حکومت جائرانه مزدور ناپاکشان رضاخان نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت آیت الله علم الهدی از ماجرای دستگیری علامه بهلول و شکل گیری قیام گوهرشاد

روایت آیت الله علم الهدی از ماجرای دستگیری علامه بهلول و شکل گیری قیام گوهرشاد